Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ «ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΒΟΥΛΑ ΟΝΤΑ»

Πολύμηνη κώφωση της Μητρόπολης

ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ, ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ

20/10/2009


Οι μήνες περνούν αλλά τα προβλήματά τους είναι άλυτα.
   Ο Σύνδεσμος ιερέων, αφού θυμίζει με ανακοίνωσή του πόσο πολεμήθηκε απ’ την αυλή του Μητροπολίτη, πόσο απαξιώθηκε το σημαντικό Α’ Συνέδριό του, που έκανε αίσθηση σε όλη την τοπική κοινωνία πλην της Μητροπόλεως, τονίζει ότι επί της ουσίας, τα προβλήματα, που είχε θέσει αρχικά με τη δημιουργία του παραμένουν άλυτα.
  Αναλυτικά στη σχετική ανακοίνωση με τίτλο «Για μια ελευθέρα και ζώσα εκκλησία....» επισημαίνονται:
   Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Χίου, Ψαρών και Οινουσσών στη συνεδρίασή του στις 24/9/2009 ανάμεσα σε άλλα θέματα εξέτασε και το θέμα της προόδου των αιτημάτων – προτάσεών μας, που είναι ήδη γνωστά στη Μητρόπολη, στους ιερείς και στη χιακή κοινωνία. Το Δ.Σ. διαπίστωσε ότι καμία ουσιαστική πρόοδος δεν έχει σημειωθεί. Η ευθύνη άλλωστε βαρύνει την Ιερά Μητρόπολη, η οποία τηρώντας αδιάλλακτη στάση κωφεύει.
Η Μητρόπολη αντί απάντησης προσπάθησε να φιμώσει την ελεύθερη φωνή του Συνδέσμου με τη γνωστή από τα μέσα ενημέρωσης της Χίου άκαρπη και άτοπη ανταλλαγή επιστολών, δίνοντας την εντύπωση ότι τα επιχειρήματα της Μητρόπολης είναι αίολα διότι αφού δεν μπόρεσαν να πλήξουν τη νομιμότητα του Συνδέσμου μας, μιας και στηρίζεται στο Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας μας, επιχείρησαν να διαβάλουν την κανονικότητά του.
Ακολούθησαν φαιδρά γεγονότα που αποτυπώθηκαν δυστυχώς και πάλι στα μέσα ενημέρωσης, αλλά και στο παρασκήνιο ζήσαμε κωμικοτραγικές καταστάσεις στην εναγώνια προσπάθεια της απαξίωσης του Συνδέσμου και του τορπιλισμού του Α΄ Συνεδρίου του, για την πραγματοποίηση του οποίου η 4μελής οργανωτική επιτροπή είχε λάβει την ευλογία του Σεβασμιότατου. Αν ο Σύνδεσμος προκληθεί, θα αναφερθεί εκτενώς στα γεγονότα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η δημοσίευση κειμένου, τύπου αποφάσεως συνόδου, στις αρχές του περασμένου Αυγούστου ότι τάχα κινδυνεύει η ενότητα του ιερού κλήρου και ότι τάχα πλήττεται ο Μητροπολίτης.
Επιπροσθέτως η προσπάθεια της αυλής του Μητροπολίτη προς αποτροπή της πραγματοποίησης του Συνεδρίου και της επιτυχίας του, απέδειξε πόσο ενδιαφέρονται και εργάζονται για την ενότητα και την πνευματική καλλιέργεια του χιακού κλήρου. Άλλοι έλαμψαν με την παρουσία τους και άλλοι δια της απουσίας τους.
Περαιτέρω ας σημειωθεί ότι η προσπάθεια απόδοσης του αλάθητου στο πρόσωπο του Μητροπολίτη με την απαγόρευση της κριτικής των πράξεών του δεν συνάδει προς το ορθόδοξο χριστιανικό πνεύμα. Μόνον ο Πάπας της Ρώμης διεκδικεί για τον εαυτό του τέτοιο προνόμιο!
Με τη συχνή επίκληση της Αγίας Γραφής, των Ιερών Κανόνων και των Πατέρων, εκείνοι που διαφωνούν με την ελεύθερη φωνή του Συνδέσμου δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν εναντίον του, αλλά οφείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι τα παραπάνω καθόλα ιερά και άγια μετατρέπονται σε μέτρο κρίσης και για τις δικές τους πράξεις.
Ευτυχώς που η σωτηρία της ψυχής μας και του λαού του Θεού δεν θα κριθεί από τους συντάκτες του προγενέστερου κειμένου, αλλά από τον Κύριό μας Ιησού Χριστό, ο οποίος είναι ο μόνος κριτής των πράξεων όλων μας.
Αναμφισβήτητα για την ενότητα του κλήρου υπεύθυνος και εγγυητής της είναι ο Μητροπολίτης. Μέρος της ευθύνης φέρει και το επιτελείο του, που όπως φαίνεται επηρεάζει καταλυτικά τις αποφάσεις του.
Η «ουσιαστική σχέση» με το Μητροπολίτη χρειάζεται και τα δύο «συμβαλλόμενα» μέρη να έχουν ανάλογη στάση. Δεν βοηθάει σε αυτό ο διαχωρισμός «οι δικοί μου» και «οι άλλοι». Όσο για τη διακήρυξη «είναι όλοι τους παιδιά μου» στην πράξη, με την αδικαιολόγητη αθέτηση της αναγνώρισης του Συνδέσμου που αποτελείται από «παιδιά του», και την απουσία του Μητροπολίτη από το Συνέδριο, η διακήρυξη αυτή δεν βρίσκει την επαλήθευσή της.
Αν οι προϋποθέσεις για την «ουσιαστική σχέση» αυτή, είναι οσφυοκαμψία, δουλικότητα, τυφλή υποταγή – στάσεις ζωής αναξιοπρεπείς για κάθε άνθρωπο – τότε για ποιο λόγο ενδυθήκαμε το τιμημένο ράσο; Φαίνεται ότι έχει χαθεί η επαφή της τοπικής εκκλησιαστικής διοίκησης με το σύγχρονο κόσμο και κάποιοι ζουν την πραγματικότητα άλλων εποχών.
Ο Σύνδεσμος, τόσο στο καταστατικό του, όσο και στην πράξη προσκάλεσε σε ενότητα και απηύθυνε πολλές φορές πρόσκληση για διάλογο, συνεργασία και ειρήνευση με κορύφωση την ανιδιοτελή απόδοση τιμής στο πρόσωπο του κανονικού Μητροπολίτου Χίου κυρίου Διονυσίου για τα 30 χρόνια της ποιμαντορίας του στην πρώτη μέρα της διεξαγωγής του Συνεδρίου.
Οι ιερείς δεν είναι άβουλα όντα για να άγονται και να φέρονται σαν τα ζώα στις μάντρες και αν αυτό εννοούν ως «ενότητα» οι συντάκτες του προγενεστέρου κειμένου, τότε έχουν εσφαλμένη κατανόηση του όρου «ενότητα», για το αντίθετο άλλωστε απουσιάζουν οι έμπρακτες εκ μέρους τους αποδείξεις.
Όσο για τα δικαιώματά μας και τις υποχρεώσεις μας, οπωσδήποτε δεν περιμέναμε από τους συμπρεσβυτέρους μας να μας τα υποδείξουν ή να μας τα περιορίσουν, μιας και είμαστε ισότιμα μέλη του αυτού τιμίου πρεσβυτερίου. Άλλωστε τα δικαιώματα καθενός πολίτη αυτής της πατρίδας κατοχυρώνονται από το Σύνταγμα και δεν επιτρέπεται η καταστρατήγησή τους από κανέναν, ακόμα κι αν ο ίδιος ο πολίτης θα ήθελε να τα απεμπολήσει.
Αν η σύσταση και η πορεία του Συνδέσμου έχει κάτι το παράνομο ή το εφάμαρτο και αντικανονικό υπάρχουν τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας και της Εκκλησίας για να προσβάλουν όσοι έχουν έννομο δικαίωμα την υπόστασή του.
Έντεχνα επιχειρείται να αποδοθεί στο Σύνδεσμο ο σκανδαλισμός του πιστού λαού της Χίου, αλλά η χιακή κοινωνία έχει ήδη βγάλει τα συμπεράσματά της ως προς το σκανδαλισμό, αλλά και τη διαγωγή ενός εκάστου.
Ο χιακός λαός φαίνεται να ανταποκρίνεται θετικά στα αιτήματα και τις προτάσεις του Συνδέσμου όπως για παράδειγμα:
1) Για διαφάνεια, αξιοκρατία και τήρηση του νόμου στην εκλογή, ανακήρυξη και διορισμό των εφημερίων.
2) Για παροχή δυνατοτήτων επιμόρφωσης του εφημεριακού κλήρου, που θα οδηγήσει και στην ανύψωση του κύρους του.
3) Για ιερατικές συνάξεις που θα λύνουν επιμέρους και γενικά προβλήματα των ενοριών και της Μητροπόλεως και θα βοηθούν να υπάρχει ομοιομορφία στα λατρευτικά, ποιμαντικά και διοικητικά θέματα σε όλη τη μητροπολιτική μας περιφέρεια.
Ο Σύνδεσμος θα συνεχίζει αταλάντευτα την παρουσία και το έργο του αντιπαρερχόμενος κάθε απειλή και υπόγεια διαδρομή που στρέφεται εναντίον του, υπερασπιζόμενος τα δικαιώματα του ιερού κλήρου και καταθέτοντας το θετικό του έργο στη χιακή κοινωνία, προωθώντας το όραμά του για μία ελευθέρα και ζώσα εκκλησία.»
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος
Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Κωνσταντίνου
Ο Αντιπρόεδρος
Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Κοντός
Ο Γενικός Γραμματέας
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Πύρρος
Ο Ταμίας
Πρεσβύτερος Δημήτριος Μαρμαράς
Τα Μέλη
Πρωτοπρεσβύτερος Μαρκέλλος Μαλαφής
Οικονόμος Αλέξανδρος Κατσαρός
Οικονόμος Γεώργιος Γεώργαλος

 

Ακούστε εδώ (π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - Πρόεδρος Συνδέσμου Κληρικών Χίου)

symptoms of chlamydia parentpower.com stds symptoms
how to get an std site free std clinics in atlanta
why do i want to cheat on my wife how to make your wife cheat married and wanting to cheat
marriage affairs open wifes that cheat
married men dating link why do married men cheat on their wives