Το «βουνό» για την επέκταση του αεροδρομίου και καταγγελία του Μίμη Μουτσάτσου ότι η ΥΠΑ θέλει περιορισμούς δόμηση, εν’οψει ΓΠΣ από το λιμάνι μέχρι τα Θυμιανά!

14/3/2014


Μπορεί σε εποχή ισχνών αγελάδων να φαντάζει απίθανο ότι αυτό που δεν έγινε τα προηγούμενα τριάντα χρόνια, προκειμένου να επεκταθεί το αεροδρόμιο, θα γίνει τώρα, όμως οι δύο Χιώτες βουλευτές επιμένουν να ανακινούν το θέμα και την Πέμπτη πραγματοποιήθηκε μια ακόμη σύσκεψη, προκειμένου να εξεταστεί το ζήτημα, που μπαίνει σε νέα τροχιά, μετά την ακύρωση των σχεδίων εκχώρησης μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, του αεροδρομίου Χίου.
Το έργο πρέπει να γίνει ως δημόσιο, τόνισε σε συνέντευξή του  στο Ράδιο ΑΛΗΘΕΙΑ ο Κωστής Μουσουρούλης και μετά τα όσα συζητήθηκαν χθες παρουσία του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων, κ. Στράτου Σιμόπουλου, του Διευθυντή της ΕΥΔΕ Αεροδρομίων, κ. Βαλαβάνη, του Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κ. Κούκη και υπηρεσιακών στελεχών, καθοριστικής σημασίας θα είναι η συνάντηση (πιθανά μέσα στο επόμενο 10ήμερο) των βουλευτών με τον Υπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, κατά την οποία θα αναζητηθεί η πολιτική βούληση για τη εκτέλεση του έργου.
Τώρα αυτό καθ’αυτό το έργο, αποτελεί ένα σύνθετο ζήτημα, όπως εξήγησε ο Βουλευτής, γεγονός που προκύπτει και από την αναλυτική παρουσίαση από μέρους του, της δουλειάς που έπεται, κάτι που επιβάλλει – όπως είπε- την ανάληψη της ευθύνης συντονισμού από την Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Αεροδρομίων.
 
Το «βουνό» του αεροδρομίου
 
Στα βήματα που πρέπει να γίνουν περιλαμβάνονται:
1ο ΔΕΥΑΧ, ΔΕΗ, ΟΤΕ να χαρτογραφήσουν τα δίκτυα κοινής ωφέλειας (αν χρειαστεί μετατόπισή τους στην περιοχή που έχει απαλλοτριωθεί)
2ο η ΥΠΑ να αναθέσει τη μελέτη επέκτασης (το μεταθέτει χρονικά για τον Αύγουστο του 2014)
3ο να γίνει μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, πιθανά μέσω ΥΠΕΧΩΔΕ, από την οποία θα προκύψει είτε η ανάγκη να μετατοπιστεί ο δρόμος ανατολικά και ή να εξετάσει κι άλλες λύσεις περιμετρικά του αεροδρομίου. Μάλιστα γι’αυτό το ζήτημα ο βουλευτής προτείνει σύναψη Π.Σ. Περιφέρειας – Βορείου Αιγαίου, με δυνατότητα εξεύρεσης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ (περιφερειακό πρόγραμμα)
4ο να αναθεωρηθεί η ΜΠΕ του έργου, αφού αυτή που υπάρχει αφορά το υπερμεγέθες masterplan (εκείνο που έπαιρνε μέχρι και το «Βερόπουλο») ενώ τώρα προωθείται η «mini» επέκταση, μέχρι το προσκηνυτάρι της Φάρκαινας.
Από τα λεγόμενα του Βουλευτή και γνωρίζοντας τους τρόπους λειτουργίας της κρατικής μηχανής, συμπεριλαμβανομένης πλέον και της σοβαρής παραμέτρου της χρηματοδότησης, αφού πλέον λεφτά δεν υπάρχουν, τουλάχιστον από εθνικούς πόρους, ενώ το ΕΣΠΑ δεν χρηματοδοτεί όσο στο παρελθόν έργα υποδομής, γίνεται αντιληπτό ότι η υπόθεση αεροδρόμιο, έχει ακόμη μέλλον.
Μάλιστα εκείνο που προέκυψε, μεταξύ άλλων, από τη συνέντευξη του Κωστή Μουσουρούλη είναι ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αν δεν τελεσιδικήσουν οι απαλλοτριώσεις και δεν καθαρίσει το γήπεδο όπου προγραμματίζεται η επέκταση του διαδρόμου, δεν προχωρά τη μελέτη.
Ωστόσο εκείνο που φαίνεται πιο εφικτό να γίνει, μιας και έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες είναι η βελτίωση – επέκταση των υφιστάμενων κτιριακών υποδομών του αεροδρομίου αλλά και η ανακατασκευή του υφιστάμενου διαδρόμου, έργα που αποτιμώνται στα 5,5 περίπου εκ. ευρώ. Με δεδομένο μάλιστα ότι από τα υπόλοιπα των εγγεγραμμένων πιστώσεων για τις απαλλοτριώσεις υπάρχει ένα ποσό της τάξεως των 4,7 εκ. ευρώ, ο βουλευτής θεωρεί ότι αυτά τα δύο έργα είναι πιο ώριμα.
Όμως τα «αγκάθια», δηλαδή κατά τον Βουλευτή τα πιο «δύσκολα και ευαίσθητα θέματα» στο πλαίσιο της διαδικασίας, είναι η  εκκρεμότητα με την αναθεώρηση της ΜΠΕ και η μετατόπιση του δρόμου.
Το «βουνό» για την επέκταση του αεροδρομίου, αναγνωρίζει ο κ. Μουσουρούλης, αλλά – όπως σημείωσε – «δεν βλέπω τι παραπάνω μπορεί να κάνει κανείς».
 
Νεκρή ζώνη θέλει η ΥΠΑ γύρω από το αεροδρόμιο
Η συνέντευξη του Κωστή Μουσουρούλη στο Ράδιο ΑΛΗΘΕΙΑ προκάλεσε την παρέμβαση του Προέδρου του Συλλόγου της Φάρκαινας, που χρόνια αντιπαλεύει την επέκταση του αεροδρομίου μέσα στην πόλη.
Ο Μίμης Μουτσάτσος σημείωσε ότι όσα λέγονται είναι ανέφικτα, κάνοντας αναφορά σε έγγραφο της ΥΠΑ, στο οποίο παρουσιάζονται οι προτάσεις της εν’όψει της κατάρτισης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου, που είναι στα σκαριά και βάσει αυτών θα πρέπει να μπουν σοβαροί περιορισμοί στην οικοδόμηση στις ζώνες υψηλού κινδύνου που φτάνουν μέχρι το λιμάνι (βόρεια), τα Θυμιανά (νότια) και τη Βερίττη (δυτικά), όπως είπε χαρακτηριστικά.
Η ΥΠΑ που στηρίζεται στο masterplanτο κανονικό και όχι το «κουτσουρεμένο» αφού τέτοιο δεν υπάρχει ακόμη, προβλέπει βόρεια και νότια ζώνη υψηλού κινδύνου στα 1.900 μέτρα και 400 μέτρα δυτικά του αεροδρομίου.
«Θέτει όρους προς τους μελετητές να γίνει μια νεκρή ζώνη 3 χλμ. από κάθε άκρο του αεροδρομίου και πλήρη έλεγχο σε 5.000 μέτρα γύρω – γύρω πάλι και απαγορεύει το ύψος πάνω από 21 μέτρα. Απαγορεύει ρητά ξενοδοχεία, αθλητικούς χώρους, κέντρα διασκεδάσεως, κάθε άλλη δραστηριότητα που ενοχλεί το αεροδρόμιο.», σημείωσε ο κ. Μουτσάτσος και κατέληξε αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά, ακόμη και νέων προσφυγών:
«Έχουν χάσει την μπάλα. Αν νομίζουν κάποιοι ότι πέτυχαν την απαλλοτρίωση και έληξε το θέμα του αεροδρομίου, θα το βρουν μπροστά τους. Όλα είναι ευάλωτα και ανοιχτά. Μα πιστεύει κανείς ότι θα γίνει η γραμμή Μαζινό στη θάλασσα και θα καταβυθιστεί ο δρόμος; Το μόνο που θα γίνει είναι αυτό με την αίθουσα και θα ξαναφτιαχτεί ο διάδρομος γιατί έχει τα χάλια του. Εξάλλου είναι 4 τα εκατομμύρια. Όλα τα άλλα είναι ανεύθυνες κουβέντες που αν υλοποιηθούν ποτέ με τον τρόπο που λένε θα έχουν τεράστιες ευθύνες.».
 

picture of hiv rash jasonfollas.com early signs of aids
my wife cheated on me now what do i do blog.whitsunsystems.com cheat on your wife website
dream that i cheated on my boyfriend go did my boyfriend cheat
marriage affairs open wifes that cheat
walgreen coupons printable prescription drug discount cards walgreens photo online
rite aid coupon medication discount coupons coupon for prescription